Nástroj, který šetří náklady na reklamní kampaně
Nástroj DreamROI pracuje s událostmi (eventy). S nimi se pracuje stejně, jako je vytváření publik z URL adres. Facebook vám bude pomáhat (našeptávat) události, které již byly pod váš účet zaznamenány. Na výběr máte tyto názvy (povinné) a hodnoty (nepovinné):
Ukázka, jak vytvářet publikum pro návštěvníky, kteří nascrollovali 100% stránky:
Jak vytvořit publikum z návštěvníků stránek, kteří strávili na stránce déle než 30 sekund (tzn. 30,40,50…):
Uvědomte si, že byl vždy návštěvník zařazen do publika k nižším hodnotám, než se dostal k vyšším. Vždy nejdříve na stránce stráví 10 sekund a až potom 20 sekund atd…
Příklad: Pokud chcete vytvořit publikum těch, kteří strávili na stránce pouze 10 sekund, musíte udělat vyloučení publik:
Hodnota v zadávání u publika není povinná: Pokud chcete vytvářet publika pro všechny hodnoty, nemusíte je vyplňovat. Můžete se to hodit v případě odchytávání GET parametrů a určení zdroje: utm_source: