Close

Jak vytvořit publika (audience) na Facebooku z eventů (událostí)

Nástroj DreamROI pracuje s událostmi (eventy). S nimi se pracuje stejně, jako je vytváření publik z URL adres. Facebook vám bude pomáhat (našeptávat) události, které již byly pod váš účet zaznamenány. Na výběr máte tyto názvy (povinné) a hodnoty (nepovinné):

  • Pro čas použijte název „Time“ a hodnoty: 10, 20, 30, 40 …
  • Pro scrollování použijte název „Percentage“ a 4 hodnoty: 25, 50, 75, 100
  • Pro kliknutí použijte název „Action“ a hodnoty vašeho id nebo class
  • Pro LeadScoring použijte název „LeadScoring“ a hodnoty: 10, 20, 30, 40 …
  • Pro ohodnocení COLD, WARM nebo HOT použijte název „ColdWarmHot“ a hodnoty: COLD, WARM, HOT
  • Pro GET parametry použijte název, který jste chtěli odchytávat (např. utm_source) a hodnoty, které potřebujete

Publikum s hodnotou

Ukázka, jak vytvářet publikum pro návštěvníky, kteří nascrollovali 100% stránky:

Publikum a porovnání hodnot

Jak vytvořit publikum z návštěvníků stránek, kteří strávili na stránce déle než 30 sekund (tzn. 30,40,50…):

 

Publikum vyloučením hodnot

Uvědomte si, že byl vždy návštěvník zařazen do publika k nižším hodnotám, než se dostal k vyšším. Vždy nejdříve na stránce stráví 10 sekund a až potom 20 sekund atd…

Příklad: Pokud chcete vytvořit publikum těch, kteří strávili na stránce pouze 10 sekund, musíte udělat vyloučení publik:

Publikum bez hodnot

Hodnota v zadávání u publika není povinná: Pokud chcete vytvářet publika pro všechny hodnoty, nemusíte je vyplňovat. Můžete se to hodit v případě odchytávání GET parametrů a určení zdroje: utm_source: