Close

Základní popis nástroje DreamROI

DreamROI filtruje aktivní uživatele od pasivních na základě akcí. Na webových stránkách jsou to typicky 3 různé druhy:

  1. Návštěva stránky (klasické načtení stránky)
  2. Čas strávený na vašich webových stránkách (aktivní okno prohlížeče)
  3. Míra scrollování stránky (25%, 50%, 75% a 100%)
  4. Kliknutí na objekt (např. obrázek)

Na základě akcí DreamROI automaticky počítá tzv. LeadScoring (ohodnocení aktivity uživatelů). Např.: Pokud nascrolloval stránku do 75%, dej konkrétnímu uživateli 3 body a pamatuj si to 90dní… apod.

Všechny informace pak posílá do vašich účtů na Facebook Ads, Google Analytics, Google Adwords, ActiveCampaign, OneSignal.com, Seznam Sklik apod.

Můžete tedy přesněji cílit reklamy a automatizovat komunikaci.