Nástroj, který šetří náklady na reklamní kampaně
Ihned po aktivaci nástroje DreamROI na vašich stránkách, fungují funkce automaticky a okamžitě, bez složitého nastavování.
Všechna zjištěná data se automaticky posílají do systémů Google Analytics, Facebook Ads, Google Adwords, Seznam Sklik, OneSignal.com a ActiveCamapign.com.
Google Tag Manager je samozřejmě podporován.
Vytvářejte publika a analyzujte návštěvníky podle času stráveného na stránce vašeho webu. Pouze, pokud je okno prohlížeče aktivní (v popředí obrazovky), nástroj DreamROI odpočítává čas každému návštěvníkovi na stránce po 10 sekundách (Time=10s, 20s, 30s….)
TIP č.1: Vytvářejte publika lidí, kteří strávili více než 20 sekund v systémech Facebook Ads, Google Adwords, Seznam Sklik a vytvořte retargetingovou kampaň.
TIP č.2: Analyzujte přesněji návštěvníky stránek v Google Analytics. Nekupují právě lidé, kteří strávili na stránce více než 20 sekund?
Vytvářejte publika a analyzujte návštěvníky podle toho, jestli scrolluje na stránce. Nástroj DreamROI automaticky zjišťuje hodnotu nascrollování v procentech: 25%, 50%, 75% a 100%.
TIP č.1: Vytvářejte publika lidí, kteří na vašich článcích (blogu) nascrollovali 75% a 100% stránky. Vytvořte retargetingovou kampaň za účelem získání e-mailového kontaktu (leadu) pouze na tyto návštěvníky stránek v systému Facebook Ads, Google Adwords nebo Seznam Sklik.
TIP č.2: Analyzujte přesněji scrollování stránek na e-shopu v Google Analytics. Pokud návštěvníci stránek nascrollují 100% a nevloží produkt do košíku, neznamená to, že se jim produkt nelíbí a měli by být vyřazeni s dynamického remarketingu?
Vytvářejte publika a analyzujte návštěvníky podle kliknutí na produktový obrázek nebo tlačítko sdílení na sociální síti.
TIP č.1: Vytvářejte publika lidí, kteří klikli na produktový obrázek ve vašem e-shopu, ale nevložili ho do košíku. Nejsou ti praví = aktivní? Neměla by se na ně dělat retargetingová kampaň stejně, jako na ty, kteří vložili produkt do košíku?
TIP č.2: Segmentujte návštěvníky stránek v OneSignal.com (push notifikacích) podle kliknutí na tlačítko sdílení a posílejte jim automatické zprávy právě přes tento systém.
Každý z návštěvníků stránek sbírá body (score) za aktivitu. Proto se tato funkce jmenuje Lead-Scoring. Čas na stránce, scrollování i kliknutí je důvodem přiřadit každému návštěvníkovi další body. Ty se sčítají a i když návštěvník stránky odejde, po návratu si nástroj tyto body pamatuje a pokračuje. Body se odpočítávají po 10 (LeadScoring=10b, 20b, 30b…).
TIP č.1: Přiřaďte body každému člověku v e-mailovém nástroji Activecampaign. Díky tomu, můžete vytvářet automatizace a pokud některý „e-mail“ dostane více než 20 bodů, můžete na něj poslat produktový e-mail.
TIP č.2: Sbírejte, na základě vysokého počtu bodů, publika v systémech Facebook Ads, Google Adwords a Seznam Sklik. Vytvářejte podobná publika (Look a Like) o velikosti 1% v systému Facebook Ads, pokud máte velikost publik minimálně 2000. Na tyto publika vytvářejte retargeting dle své strategie.
Každý z návštěvníků je ohodnocen scórem (LeadScoring). Můžete určit mezní body, kdy je pro vaše podnikání WARM nebo HOT. Hranici nastavujete sami: Např. pro WARM 50bodů a pro HOT 100bodů.
TIP č.1: Vytvořte si automatizaci v ActiveCampaign, která vám pošle e-mail se všemi údaji návštěvníka stránek, který dosáhl hodnoty HOT. Pokud vám tento e-mail přijde okamžitě, máte jistotu, že je stále na vašich stránkách. Oslovte ho skrz sociální sítě (součást profilu uživatele na ActiveCampaign).
TIP č.2: Analyzujte návštěvníky stránek vs. kupující. Když kupují, kolik „score“ mají v rámci LeadScoringu? Je to více než 100? Upravte si tuto mezní hodnotu v nastavení DreamROI.
Zde je ukázka připravovaných funkcí:
Využijeme k tomu napojení skrz API jednotlivých systémů. Plánujeme například emailové nástroje:
V této chvíli jsou přes události (events) napojené systémy: Facebook Ads, Google Analytics, Google Adwords, Seznam Sklik, Activecampaign (emailový nástroj) a OneSignal.com (push notifikace).
Plánujeme rozšířit systém o napojení na Bing.com,
emailové nástroje (Smartemailing, MailChimp, Aweber, Mautic apod.).